Team Go’Bolig lider af konstant vokseværk, og vores hold består af den bedste blanding af dygtige folk med kompetencer inden for ejendomsadministration, udlejning, drift, håndværk, IT, marketing og kundeservice. 

Vi er alle 100% dedikerede til at give vores lejere det bedste hjem. Vores mentalitet er i øjenhøjde med dig, der bor i vores boliger. Vi kender boligerne og nærområderne, så vi kan vejlede dig til det helt rigtig hjem.

Hvis du har spørgsmål til en af vores medarbejdere, så tøv ikke med at kontakte os på email eller telefon.

Er du nuværende lejer? Så kontakt os på siden: Kontakt os

 

 

Udlejning

Søren har en baggrund som ejendomsmægler og indehaver af egne mæglerbutikker. Søren kender ejendomsbranchen ud og ind, og hos Go’Bolig er han vores udlejningschef. Søren har det overordnede overblik over vores lejemål og står blandt andet for den daglige ledelse af udlejningsteamet, at fastsætte priser på nye projekter og sikre gode indflytninger for vores mange lejere.

Søren Justesen
Udlejningschef

Arne er udlejningskonsulent på vores ejendomme i Jylland og står for fremvisning af vores boliger i Aarhus og Silkeborg. Arne er en erfaren herre og har tidligere arbejdet med både salg, indkøb og i håndværkerbranchen, inden han kom til Go’Bolig. Så tøv ikke, hvis der er noget, du gerne vil vide. Arne har helt sikkert svaret på dine spørgsmål.

Arne Pedersen
Udlejningskonsulent, Jylland

Christina er udlejningskonsulent i vores jyske team, og hende kan du møde, hvis du booker en fremvisning eller deltager i et åbent hus-arrangement på en bolig i Aarhus, Odder eller Horsens. Christina har flere års erfaring som ejendomsmægler og kender alle aspekter af boligmarkedet. Du er altid velkommen til at tage fat i Christina, hvis du har set en af vores boliger i det jyske, som du bare MÅ (l)eje.

Christina Holst
Udlejningskonsulent, Jylland

Frederik har været ansat i Go’Bolig, siden vi startede, og han har på den måde været omkring stort set alle steps i vores udlejningsproces. I dag er Frederik udlejningskonsulent og fremviser boliger i blandt andet Aalborg, Aarhus og Odense. Frederik sidder til dagligt i det jysk udlejningsteam. Frederik har også æren af at være husmodel i de how-to-videoer, du kan finde på vores Youtube-kanal.

Frederik Andresen
Udlejningskonsulent, Jylland

Henrik er udlejningskonsulent i Go’Boligs sjællandske team og står for fremvisninger, åbent hus og udlejning af vores lejeboliger i København, Valby, Gentofte, Hillerød, Allerød og Roskilde. Henrik har en baggrund som iværksætter og ekstern konsulent i ejendomsbranchen. Sammen med resten af udlejningsteamet er Henrik med til at sikre, at du får en kontrakt med hjem på din drømmebolig.

Henrik Pærremand Elmark
Udlejningskonsulent, Sjælland

Henrik er udlejningskonsulent hos Go'Bolig. Henrik kommer med mere end 30 års erfaring fra bank- og investeringsverdenen, og han har derfor en stor viden om, hvad der rør sig på ejendomsmarkedet. Henrik står sammen med resten af teamet for at udleje og fremvise boliger til interesserede lejere. Henrik fremviser lejligheder og rækkehuse i Odder og Randers.

Henrik Sommer
Udlejningskonsulent, Jylland

Joakim er udlejningskonsulent hos Go’Bolig og står for at udleje vores boliger i Aarhus, Odder og Vejle, hvor hans fornemste opgave er at sikre alle kommende lejere en god oplevelse til fremvisninger og åbent hus-arrangementer. Joakim er uddannet ejendomsmægler og har som resten af vores dygtige udlejningsteam mange års erfaring med boligmarkedet.

Joakim Høed Nørlev
Udlejningskonsulent, Jylland

Lasse er udlejningskonsulent i vores sjællandske team og hjælper med at sikre optimal administration under overtagelse af nye ejendomme og udlejning af vores eksisterende lejeboliger. Du kan hilse på Lasse, hvis du ønsker at leje en bolig i blandt andet Taastrup, Rødovre, Vallensbæk eller Vanløse. Lasse er uddannet ejendomsmægler og har som resten af teamet bred erfaring fra branchen.

Lasse Billing Wennerwald
Udlejningskonsulent, Sjælland

Niklas er udlejningskonsulent hos Go’Bolig og kommer med en baggrund som markedsføringsøkonom og ejendomsmægler. Niklas står for fremvisninger, åbent hus og indflytninger på vores sjællandske ejendomme i blandt andet Glostrup, Søborg, Albertslund, Amager og København. Du er altid velkommen til at tage fat i Niklas, hvis du har spørgsmål eller ønsker en fremvisning.

Niklas Mikkelsen
Udlejningskonsulent, Sjælland

 

 

 

Marketing & Kommunikation

Sarah er marketingchef hos Go’Bolig og har været med til at sætte os og vores ejendomme på landkortet helt fra begyndelsen. Sarah står for den daglige ledelse og overordnede strategi i marketingafdelingen. Det er også Sarah, der stiller op til henvendelser fra presse og medier, sikrer Go’Boligs brand og sørger for at marketingbudgetterne overholdes.

Sarah Nørgaard Magnusson
Marketingchef

Alberte er marketingkoordinator hos Go'Bolig. Som resten af marketingteamet er en af Albertes vigtigste opgaver at koordinere udarbejdelse af plantegninger, brochurer og andet markedsføringsmateriale, når vi udgiver nye ejendomsprojekter. Alberte har desuden ansvaret for at producere videomateriale til brug på vores sociale medier og website. 

Alberte Karmark Dreyer
Marketingkoordinator

Cecilia er kommunikationskoordinator her hos Go'Bolig og har en baggrund inden for virksomhedskommunikation. Cecilia sørger sammen med Johanna for, at vores lejere oplever, at servicen hos Go'Bolig er højere end hos vores konkurrenter. Cecilia har blandt andet ansvaret for events, velkomstkommunikation til nye lejere og monitorering af online fællesskaber for alle nuværende lejere.

Cecilia Mejls Larsen
Kommunikationskoordinator

Celina er marketingkoordinator hos Go’Bolig og står blandt andet for at koordinere udlejningsmateriale til vores nye projekter, skrive nyhedsbreve, udarbejde content til sociale medier, skrive pressemeddelelser og kreere andet tekstmateriale til brug i vores markedsføring. Det er også Celina, du møder, hvis du skriver til os på Facebook eller Instagram.

Celina Lykke Dam Pedersen
Marketingkoordinator

Frederik er marketingkoordinator hos Go’Bolig og står blandt andet for at udarbejde udlejningsmateriale, koordinere fotografering af vores lejemål og holde vores annoncer på sociale medier og Google up-to-date.  Så hvis du scroller forbi en reklame for Go’Bolig i dit Facebook-feed, så er det næsten helt sikkert Frederik, der står bag.

Frederik La Cour
Marketingkoordinator

Johanna er kommunikationsansvarlig hos Go’Bolig. Hun sørger for, at vi hele tiden har fokus på vores vigtigste mål: At sikre markedets bedste lejeroplevelse. Johanna har ansvaret for konceptudvikling, strategisk udvikling af vores lejerunivers, tilfredshedsundersøgelser og skriftlig kommunikation til vores mange tusind lejere.

Johanna Kjær Karlsson
Kommunikationsansvarlig

Lasse er studentermedhjælper i vores marketingafdeling. Lasse læser til dagligt en kandidat i Marketing på Aarhus BSS og ved siden af studiet hjælper han teamet i marketing med tekstforfatning, opdatering af hjemmesiden, annoncer og diverse ad hoc-opgaver. 

Lasse Bagge Nielsen
Studentermedhjælper

 

 

 

Drift & Vedligehold

Lars er chef for Go’Boligs driftafdeling og har som resten af driftteamet mange års erfaring fra byggebranchen. Hos Go’Bolig har Lars det overordnede ansvar for, at alle drift- og vedligeholdelsesprocesser forløber, som de skal. Lars står også for koordinering med vores samarbejdspartnere og den daglige styring af opgaverne i vores driftteam.

Lars Andersen
Driftschef

Jeanne er driftkoordinator hos Go’Bolig og har stor erfaring med opgavefordeling og projektstyring. Jeanne kommer fra forsikringsbranchen og er skarp på både strukturering og kundeservice.

Jeanne Uhre
Driftskoordinator

Jimmie er driftsleder for vores boliger på Sjælland og har mange års erfaring med drift og inspektion af ejendomme. Jimmie står for daglig styring og koordinering med eksterne samarbejdspartnere og byggetekniske opgaver på ejendommene samt for at sikre den løbende drift og vedligeholdelse af vores sjællandske lejemål.

Jimmie Jensen
Driftsleder, Sjælland

Kenneth er driftsleder hos Go’Bolig. Kenneth sørger sammen med Per for, at vores jyske ejendomme er velholdte, så vores lejere hurtigt får udbedret eventuelle skader i deres bolig. Kenneth står blandet andet for 1- og 5-års gennemgange og koordinering med entreprenører og viceværter. Kenneth er uddannet murer og bygningskonstruktør, så han ved lidt af hvert om ejendomme og bygningsdrift.  

Kenneth Hvilsom
Driftsleder, Jylland

Kim er sammen med Jimmie ansvarlig for driften af vores ejendomme på Sjælland. Kim har beskæftiget sig med bygningsdrift og vedligehold i mere end 25 år, og han har derfor stor erfaring med tilsyn, vedligehold og mangelgennemgang af lejeboliger - som også er netop de opgaver, han varetager som driftsleder her hos Go'Bolig. 

Kim Etlar Larsen
Driftsleder, Sjælland

Louise er driftskoordinator hos Go’Bolig og har stor erfaring inden for kundeservice og administration. Hos os er Louises altoverskyggende mission at varetage beboerkontakt og hjælpe vores nuværende lejere over mail eller telefon – og det er hun mester i! Louise supporterer også vores driftsledere med diverse opgaver i driftsteamet.

Louise Hededal Andersen
Driftskoordinator

Michael har flere års erfaring som driftsleder og bygningskonstruktør. Hos Go’ Bolig står Michael for daglig styring og koordinering af eksterne samarbejdspartnere og byggetekniske opgaver på ejendomme samt for at sikre den løbende drift og vedligeholdelse af ejendommene.

Michael Heini Vang
Driftsleder, Sjælland

Per er driftsleder hos Go’Bolig og ansvarlig for den daglige drift af vores jyske ejendomme. Han står blandt andet for 1- og 5-års gennemgange, håndtering af henvendelser fra lejere om fejl og mangler samt koordinering med entreprenører og viceværter. Før han kom til Go’Bolig har Per arbejdet som tømrer og bygningskonstruktør, hvilket giver ham mere end 20 års solid erfaring fra byggebranchen.

Per Hansen
Driftsleder, Jylland

Thea har en baggrund som indkøber og er lidt af en ekspert, når det kommer til koordinering og opgavefordeling. Hos Go’Bolig er Thea driftskoordinator og fungerer som bindeled mellem samarbejdspartnere, nuværende lejere og sine kolleger i vores driftsteam. Theas arbejde består også i at optimere processer og sørge for, at resurserne i driftsteamet prioriteres bedst muligt.

Thea Bundgaard Lauridsen
Driftskoordinator

 

 

 

 

Administration

Flemming er administrationschef i Go’Bolig og har stor erfaring med ejendomsadministration. Flemming har en bred viden om lovgivningen på lejeområdet og er med til at sikre, at lejekontrakter og retningslinjer for vores ejendomme udformes korrekt. Det er også Flemming, der sørger for korrekt fastsættelse af lejepriser og håndtering af klager.

Flemming Skaarup
Administrationschef

Anne er vores lejerservicekoordinator. Anne har en baggrund som kundeservicemedarbejder, og hun er helt eminent til at tale med vores skønne lejere og svare på spørgsmål om vores boliger og udlejningskoncept. Anne har ansvaret for at tage telefonen og svare på mails, når lejere skriver eller ringer ind til os. Hun står også for løbende opfølgning i forbindelse med nye udlejninger og opsigelser.

Anne Rørbæk Commerou
Lejerservicekoordinator

Lene kommer fra IT-branchen og er i dag ejendomsadministrator hos Go’Bolig. Lene tager sig blandt andet af registrering af ind- og fraflytninger, udarbejdelse af lejekontrakter, besvarelser og opfølgninger på henvendelser fra interesserede lejere. 

Lene Johannesen
Ejendomsadministrator

Marie har mange års erfaring med ejendomsadministration og er i dag ejendomsadministrator her hos Go’Bolig. Marie er ekspert i lejeloven og står sammen med Tine og Lene for at registrere ind- og fraflytninger, udarbejde lejekontrakter og sørge for, at nye lejere bliver budt godt velkommen hos os. Marie er pt. på barsel.

Marie Snack Pedersen (barsel)
Ejendomsadministrator

Pia er jurist og har mere end 15 års erfaring med ejendomsadministration, juridisk rådgivning og håndtering af lejeretslige problemstillinger. Hun er ekspert i lejeloven og ved, hvordan alt det juridiske i forbindelse med udlejning af boliger skal håndteres. Hos os er Pia ansvarlig for drift og opstart af foreninger, deltagelse i bestyrelsesmøder og generalforsamlinger samt juridisk sparring i vores administrationsafdeling og på tværs af teams i Go’Bolig.

Pia Stubman Kristiansen
Jurist, Administration

Sannie er ejendomsadministrator hos Go’Bolig og arbejder med overdragelse af materiale, når vi overtager nye ejendomme. Sannie sørger for, at vores husordener og reglementer er opdaterede, ligesom hun står for udvikling af vores systemer, koordinering med samarbejdspartnere og for at udsende info og vigtige opdateringer til vores nuværende lejere.

Sannie Randløv Nedergaard
Ejendomsadministrator

Tine har en bred erfaring fra ejendomsmæglerbranchen og er hos Go’Bolig en del af administrationsteamet. Tine er ejendomsadministrator og står for udarbejdelse af lejekontrakter og besvarelse af henvendelser fra kommende lejere. Vi vil godt love, at Tine ved (næsten) alt om vores boliger. Hun er i hvert fald klar til at svare på spørgsmål, hvis du ringer til os. 

Tine Brændgaard
Ejendomsadministrator

Ingeborg læser HA på Aarhus BSS og arbejder ved siden af studiet som studentermedhjælper i vores administrationsteam. Her står hun blandt andet for at planlægge indflytninger, hjælpe til ved indflytningssyn, assistere vores udlejningskonsulenter og sørge for, at diverse ad hoc-opgaver i afdelingen bliver klaret. 

Ingeborg Leegaard
Studentermedhjælper

Karoline går til dagligt i gymnasiet og arbejder ved siden af skolen som studiemedhjælper her hos Go'Bolig. Karoline hjælper med administrative og praktiske ad hoc-opgaver i de teams, der har brug for det. Karoline er en uundværlig hjælp i ekstra travle perioder såsom ferier og op til indflytning på vores største ejendomsprojekter.

Karoline Kramer Andersen
Studentermedhjælper

 

 

 

 

Direktion

Christina er direktør i Go’Bolig og har mange års erfaring fra ejendomsbranchen. Hos Go’Bolig har Christina det overordnede ansvar for at udlejning, drift, administration og marketing kører, som det skal, så vi kan sikre lejeboliger af højeste kvalitet og yde den bedste lejerservice.

Christina Frost
Direktør for Go'Bolig
ConveyThis