Team Go’Bolig lider af konstant vokseværk, og vores hold består af den bedste blanding af dygtige folk med kompetencer inden for ejendomsadministration, udlejning, drift, håndværk, IT, marketing og kundeservice. 

Vi er alle 100% dedikerede til at give vores lejere det bedste hjem. Vores mentalitet er i øjenhøjde med dig, der bor i vores boliger. Vi kender boligerne og nærområderne, så vi kan vejlede dig til det helt rigtig hjem.

Hvis du har spørgsmål til en af vores medarbejdere, så tøv ikke med at kontakte os på email eller telefon.

Er du nuværende lejer? Så kontakt os på siden: Kontakt os

 

 

Udlejning

Søren har en baggrund som ejendomsmægler og indehaver af egne mæglerbutikker. Søren kender ejendomsbranchen ud og ind, og hos Go’Bolig er han vores udlejningschef. Søren har det overordnede overblik over vores lejemål og står blandt andet for den daglige ledelse af udlejningsteamet, at fastsætte priser på nye projekter og sikre gode indflytninger for vores mange lejere.

Søren Justesen
Udlejningschef

Arne er udlejningskonsulent på vores ejendomme i Jylland og står for fremvisning af vores boliger i Aarhus og Silkeborg. Arne er en erfaren herre og har tidligere arbejdet med både salg, indkøb og i håndværkerbranchen, inden han kom til Go’Bolig. Så tøv ikke, hvis der er noget, du gerne vil vide. Arne har helt sikkert svaret på dine spørgsmål.

Arne Pedersen
Udlejningskonsulent, Jylland

Christina er udlejningskonsulent i vores jyske team, og hende kan du møde, hvis du booker en fremvisning eller deltager i et åbent hus-arrangement på en bolig i Aarhus, Odder, Vejle eller Horsens. Christina har flere års erfaring som ejendomsmægler og kender alle aspekter af boligmarkedet. Du er altid velkommen til at tage fat i Christina, hvis du har set en af vores boliger i det jyske, som du bare MÅ (l)eje.

Christina Holst
Udlejningskonsulent, Jylland

Frederik har været ansat i Go’Bolig, siden vi startede, og han har på den måde været omkring stort set alle steps i vores udlejningsproces. I dag er Frederik udlejningskonsulent i vores jyske udlejningsteam, hvor han fremviser boliger i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Odense. Frederik har en baggrund som håndværker, og han har derfor æren af at være husmodel i de how-to-videoer, du kan finde på vores Youtube-kanal.

Frederik Andresen
Udlejningskonsulent, Jylland

Henrik er udlejningskonsulent i Go’Boligs sjællandske team og står for fremvisninger, åbent hus og udlejning af vores lejeboliger i København, Valby, Gentofte, Hillerød, Allerød og Roskilde. Henrik har en baggrund som iværksætter og ekstern konsulent i ejendomsbranchen. Sammen med resten af udlejningsteamet er Henrik med til at sikre, at du får en kontrakt med hjem på din drømmebolig.

Henrik Pærremand Elmark
Udlejningskonsulent, Sjælland

Henrik er udlejningskonsulent i vores jyske team. Henrik kommer med mere end 30 års erfaring fra bank- og investeringsverdenen, og han har derfor en stor viden om, hvad der rør sig på ejendomsmarkedet. Henrik står sammen med resten af teamet for at udleje og fremvise boliger til interesserede lejere. Henrik fremviser lejligheder og rækkehuse i Odder og Randers.

Henrik Sommer
Udlejningskonsulent, Jylland

Joakim er udlejningskonsulent hos Go’Bolig og står for at udleje vores boliger i Aarhus, Odder og Vejle, hvor hans fornemste opgave er at sikre alle kommende lejere en god oplevelse til fremvisninger og åbent hus-arrangementer. Joakim er uddannet ejendomsmægler og har som resten af vores dygtige udlejningsteam mange års erfaring med boligmarkedet.

Joakim Høed Nørlev
Udlejningskonsulent, Jylland

Lasse er udlejningskonsulent i vores sjællandske team og hjælper med at sikre optimal administration under overtagelse af nye ejendomme og udlejning af vores eksisterende lejeboliger. Du kan hilse på Lasse, hvis du ønsker at leje en bolig i blandt andet Taastrup, Rødovre, Vallensbæk, Skovlunde eller Vanløse. Lasse er uddannet ejendomsmægler og har som resten af teamet bred erfaring fra branchen.

Lasse Billing Wennerwald
Udlejningskonsulent, Sjælland

Martin er udlejningskonsulent i vores jyske team og kommer som mange andre af vores kollegaer i udlejningsafdelingen fra mæglerbranchen. Martin har stor erfaring med at fremvise boliger og matche interesserede lejere med deres drømmehjem. Du kan møde Martin på vores ejendomme i Aarhus, Randers og Horsens.

Martin Sigh Smed
Udlejningskonsulent, Jylland

Niklas er udlejningskonsulent hos Go’Bolig og kommer med en baggrund som markedsføringsøkonom og ejendomsmægler. Niklas står for fremvisninger, åbent hus og indflytninger på vores sjællandske ejendomme i blandt andet Glostrup, Søborg, Albertslund, Amager og København. Du er altid velkommen til at tage fat i Niklas, hvis du har spørgsmål eller ønsker en fremvisning.

Niklas Mikkelsen
Udlejningskonsulent, Sjælland

 

 

 

Marketing & Kommunikation

Line er marketing- og kommunikationschef hos Go'Bolig. Line har arbejdet med marketing i en lang årrække og kommer med 20 års erfaring fra fødevarebranchen, hvor hun har stået i spidsen for alt fra kommercielle strategier til branding og konceptudvikling. Her hos Go'Bolig er Line ansvarlig for den overordnede strategi, budgetter i afdelingen og daglig ledelse af vores marketing- og kommunikationsteam.

Line Holmen
Marketing- og kommunikationschef

Sarah er marketingchef hos Go’Bolig og har været med til at sætte os og vores ejendomme på landkortet helt fra begyndelsen. Sarah står for den daglige ledelse og overordnede strategi i marketing- og kommunikationsafdelingen. Det er også Sarah, der stiller op til henvendelser fra presse og medier, sikrer Go’Boligs brand og sørger for at marketingbudgetterne overholdes. Sarah er pt. på barsel.

Sarah Nørgaard Magnusson
Marketingchef (på barsel)

Alberte er videoproducer og marketingkoordinator hos Go'Bolig. Albertes står for at producere videomateriale til brug på vores sociale medier og website. Derudover er hun ansvarlig for udarbejdelse af plantegninger, brochurer og andet markedsføringsmateriale, når vi udgiver nye ejendomsprojekter. 

Alberte Karmark Dreyer
Videoproducer og marketingkoordinator

Cecilia er grafiker og kommunikationsspecialist hos Go’Bolig. Cecilia har en baggrund inden for virksomhedskommunikation, og hun står for at udarbejde vores grafiske materialer, herunder velkomstmateriale til lejerne ved indflytning, trykte og digitale annoncer samt for at udsende nyhedsbreve til vores nuværende lejere. Hun er ligeledes med til at arrangere fællesskabende events for vores lejere.

Cecilia Mejls Larsen
Grafiker og kommunikationsspecialist

Cecilie er eventkoordinator i vores marketingafdeling. Cecilie har en bagrund inden for branding og eventkoordinering. Her hos os står hun for at etablere fællesskabsorienterede aktiviteter i vores seniorboligprojekter og sørge for, at vores lejere får et godt naboskab stablet på benene. Det er også Cecilie, der står for de spændende events og arrangementer, som vi hvert år afholder for vores lejere.

Cecilie Hvid Friche
Eventkoordinator

Celina har en baggrund inden for kommunikation og marketing. Her hos os har hun ansvaret for vores presseindsats, nyhedsbreve, tekstforfatning, sociale medier og kommunikation udadtil med lejere og medier. Det er også Celina, du møder, hvis du skriver til os på Facebook eller Instagram.

Celina Lykke Dam Pedersen
Presse- og kommunikationsspecialist

Frederik er marketingkoordinator hos Go’Bolig og står blandt andet for at udarbejde udlejningsmateriale, koordinere vores kommende ejendomsprojekter og holde annoncering på sociale medier og Google up-to-date. Hvis du scroller forbi en reklame for Go’Bolig i dit Facebook-feed, så er det næsten helt sikkert Frederik, der står bag.

Frederik La Cour
Marketingkoordinator og ansvarlig for digital annoncering

Johanna er projektleder hos Go'Bolig. Hun sørger for, at vi hele tiden har fokus på vores vigtigste mål: At sikre markedets bedste lejeroplevelse. Johanna har ansvaret for konceptudvikling, strategisk udvikling af vores lejerunivers, tilfredshedsundersøgelser og indsigt i vores mange målgrupper. 

Johanna Kjær Karlsson
Projektleder og ansvarlig for kundeindsigter

Lasse er studentermedhjælper i vores marketingafdeling. Lasse læser til dagligt en kandidat i Marketing på Aarhus BSS og ved siden af studiet hjælper han teamet i marketing med opdatering af hjemmesiden, annoncer og diverse ad hoc-opgaver. 

Lasse Bagge Nielsen
Studentermedhjælper

 

 

 

Drift & Vedligehold

Lars er chef for Go’Boligs driftafdeling og har som resten af driftteamet mange års erfaring fra byggebranchen. Hos Go’Bolig har Lars det overordnede ansvar for, at alle drift- og vedligeholdelsesprocesser forløber, som de skal. Lars står også for koordinering med vores samarbejdspartnere og den daglige styring af opgaverne i vores driftteam.

Lars Andersen
Driftschef

Jeanne er driftkoordinator hos Go’Bolig og har stor erfaring med opgavefordeling og projektstyring. Jeanne kommer fra forsikringsbranchen og er skarp på både strukturering og kundeservice.

Jeanne Uhre
Driftskoordinator

Jimmie er driftsleder for vores boliger på Sjælland og har mange års erfaring med drift og inspektion af ejendomme. Jimmie står for daglig styring og koordinering med eksterne samarbejdspartnere og byggetekniske opgaver på ejendommene samt for at sikre den løbende drift og vedligeholdelse af vores sjællandske lejemål.

Jimmie Jensen
Driftsleder, Sjælland

Kasper er uddannet bygningskonstruktør og har fra sin uddannelse en stor viden om boligejendomme. Hos Go'Bolig står Kasper sammen med vores driftsledere og driftskoordinatorer for at sikre veldrevne boliger til vores lejere. Kasper har blandet andet ansvaret for at koordinere vedligeholdelsesopgaver, udarbejde vedligeholdelsesmateriale og sikre en god dialog med de lejere, der henvender sig til driftsafdelingen. 

Kasper Bang
Driftskoordinator

Kenneth er driftsleder hos Go’Bolig. Kenneth sørger sammen med Per for, at vores jyske ejendomme er velholdte, så vores lejere hurtigt får udbedret eventuelle skader i deres bolig. Kenneth står blandet andet for 1- og 5-års gennemgange og koordinering med entreprenører og viceværter. Kenneth er uddannet murer og bygningskonstruktør, så han ved lidt af hvert om ejendomme og bygningsdrift.  

Kenneth Hvilsom
Driftsleder, Jylland

Louise er driftskoordinator hos Go’Bolig og har stor erfaring inden for kundeservice og administration. Hos os er Louises altoverskyggende mission at varetage beboerkontakt og hjælpe vores nuværende lejere over mail eller telefon – og det er hun mester i! Louise supporterer også vores driftsledere med diverse opgaver i driftsteamet.

Louise Hededal Andersen
Driftskoordinator

Per er driftsleder hos Go’Bolig og ansvarlig for den daglige drift af vores jyske ejendomme. Han står blandt andet for 1- og 5-års gennemgange, håndtering af henvendelser fra lejere om fejl og mangler samt koordinering med entreprenører og viceværter. Før han kom til Go’Bolig har Per arbejdet som tømrer og bygningskonstruktør, hvilket giver ham mere end 20 års solid erfaring fra byggebranchen.

Per Hansen
Driftsleder, Jylland

Rebecca er driftskoordinator og kommer med en baggrund inden for salg, support og koordinering. Rebecca servicerer vores nuværende lejere over mail og telefon og hjælper dem med de driftsudfordringer, der kan opstå i en lejebolig.

Rebecca Petersen
Driftskoordinator

Thea har en baggrund som indkøber og er lidt af en ekspert, når det kommer til koordinering og opgavefordeling. Hos Go’Bolig er Thea driftskoordinator og fungerer som bindeled mellem samarbejdspartnere, nuværende lejere og sine kolleger i vores driftsteam. Theas arbejde består også i at optimere processer og sørge for, at resurserne i driftsteamet prioriteres bedst muligt.

Thea Bundgaard Lauridsen
Driftskoordinator

 

 

 

 

Administration

Flemming er administrationschef i Go’Bolig og har stor erfaring med ejendomsadministration. Flemming har en bred viden om lovgivningen på lejeområdet og er med til at sikre, at lejekontrakter og retningslinjer for vores ejendomme udformes korrekt. Det er også Flemming, der sørger for korrekt fastsættelse af lejepriser og håndtering af klager.

Flemming Skaarup
Administrationschef

Anne er vores lejerservicekoordinator. Anne har en baggrund som kundeservicemedarbejder, og hun er helt eminent til at tale med vores skønne lejere og svare på spørgsmål om vores boliger og udlejningskoncept. Anne har ansvaret for at tage telefonen og svare på mails, når lejere skriver eller ringer ind til os. Hun står også for løbende opfølgning i forbindelse med nye udlejninger og opsigelser.

Anne Rørbæk Commerou
Lejerservicekoordinator

Betina er lejerservicekoordinator hos Go'Bolig. Betina sørger sammen med Anne for at besvare indkommende opkald og mails fra vores lejere og kommende lejere, når de har spørgsmål til vores boliger, udlejningsproces, hjemmeside eller om deres lejeforhold. Betina har en baggrund inden for kundeservice. 

Betina Aagaard Green
Lejerservicekoordinator

Lene kommer fra IT-branchen og er i dag ejendomsadministrator hos Go’Bolig. Lene tager sig blandt andet af registrering af ind- og fraflytninger, udarbejdelse af lejekontrakter, besvarelser og opfølgninger på henvendelser fra interesserede lejere. 

Lene Johannesen
Ejendomsadministrator

Marie har mange års erfaring med ejendomsadministration og er i dag ejendomsadministrator her hos Go’Bolig. Marie er ekspert i lejeloven og står sammen med Tine og Lene for at registrere ind- og fraflytninger, udarbejde lejekontrakter og sørge for, at nye lejere bliver budt godt velkommen hos os.

Marie Snack Pedersen
Ejendomsadministrator

Pia er jurist og har mere end 15 års erfaring med ejendomsadministration, juridisk rådgivning og håndtering af lejeretslige problemstillinger. Hun er ekspert i lejeloven og ved, hvordan alt det juridiske i forbindelse med udlejning af boliger skal håndteres. Hos os er Pia ansvarlig for drift og opstart af foreninger, deltagelse i bestyrelsesmøder og generalforsamlinger samt juridisk sparring i vores administrationsafdeling og på tværs af teams i Go’Bolig.

Pia Stubman Kristiansen
Jurist, Administration

Sannie er ejendomsadministrator hos Go’Bolig og arbejder med overdragelse af materiale, når vi overtager nye ejendomme. Sannie sørger for, at vores husordener og reglementer er opdaterede, ligesom hun står for udvikling af vores systemer, koordinering med samarbejdspartnere og for at udsende info og vigtige opdateringer til vores nuværende lejere.

Sannie Randløv Nedergaard
Ejendomsadministrator

Tine har en bred erfaring fra ejendomsmæglerbranchen og er hos Go’Bolig en del af administrationsteamet. Tine er ejendomsadministrator og står for udarbejdelse af lejekontrakter og besvarelse af henvendelser fra kommende lejere. Vi vil godt love, at Tine ved (næsten) alt om vores boliger. Hun er i hvert fald klar til at svare på spørgsmål, hvis du ringer til os. 

Tine Brændgaard
Ejendomsadministrator

Ingeborg læser HA på Aarhus BSS og arbejder ved siden af studiet som studentermedhjælper i vores administrationsteam. Her står hun blandt andet for at planlægge indflytninger, hjælpe til ved indflytningssyn, assistere vores udlejningskonsulenter og sørge for, at diverse ad hoc-opgaver i afdelingen bliver klaret. 

Ingeborg Leegaard
Studentermedhjælper

Karoline går til dagligt i gymnasiet og arbejder ved siden af skolen som studiemedhjælper her hos Go'Bolig. Karoline hjælper med administrative og praktiske ad hoc-opgaver i de teams, der har brug for det. Karoline er en uundværlig hjælp i ekstra travle perioder såsom ferier og op til indflytning på vores største ejendomsprojekter.

Karoline Kramer Andersen
Studentermedhjælper

 

 

 

 

Direktion

Christina er direktør i Go’Bolig og har mange års erfaring fra ejendomsbranchen. Hos Go’Bolig har Christina det overordnede ansvar for at udlejning, drift, administration og marketing kører, som det skal, så vi kan sikre lejeboliger af højeste kvalitet og yde den bedste lejerservice.

Christina Frost
Direktør for Go'Bolig
ConveyThis