Team Go’Bolig lider af konstant vokseværk, og vores hold består af den bedste blanding af dygtige folk med kompetencer inden for ejendomsadministration, udlejning, drift, håndværk, IT, marketing og kundeservice. 

Vi er alle 100% dedikerede til at give vores lejere det bedste hjem. Vores mentalitet er i øjenhøjde med dig, der bor i vores boliger. Vi kender boligerne og nærområderne, så vi kan vejlede dig til det helt rigtig hjem.

Hvis du har spørgsmål til en af vores medarbejdere, så tøv ikke med at kontakte os på email eller telefon.

Er du nuværende lejer? Så kontakt os på siden: Kontakt os

 

 

Udlejning

Søren har en baggrund som ejendomsmægler og indehaver af egne mæglerbutikker. Søren kender ejendomsbranchen ud og ind, og hos Go’Bolig er han vores udlejningschef. Søren har det overordnede overblik over vores lejemål og står blandt andet for den daglige ledelse af udlejningsteamet, at fastsætte priser på nye projekter og sikre gode indflytninger for vores mange lejere.

Søren Justesen
Udlejningschef

Arne er udlejningskonsulent på vores ejendomme i Jylland og står for fremvisning af vores boliger i Aarhus og Silkeborg. Arne er en erfaren herre og har tidligere arbejdet med både salg, indkøb og i håndværkerbranchen, inden han kom til Go’Bolig. Så tøv ikke, hvis der er noget, du gerne vil vide. Arne har helt sikkert svaret på dine spørgsmål.

Arne Pedersen
Udlejningskonsulent, Jylland

Christina er udlejningskonsulent i vores jyske team, og hende kan du møde, hvis du booker en fremvisning eller deltager i et åbent hus-arrangement på en bolig i Aarhus, Odder, Vejle eller Horsens. Christina har flere års erfaring som ejendomsmægler og kender alle aspekter af boligmarkedet. Du er altid velkommen til at tage fat i Christina, hvis du har set en af vores boliger i det jyske, som du bare MÅ (l)eje.

Christina Holst
Udlejningskonsulent, Jylland

Frederik har været ansat i Go’Bolig, siden vi startede, og han har på den måde været omkring stort set alle steps i vores udlejningsproces. I dag er Frederik udlejningskonsulent i vores jyske udlejningsteam, hvor han fremviser boliger i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Odense. Frederik har en baggrund som håndværker, og han har derfor æren af at være husmodel i de how-to-videoer, du kan finde på vores Youtube-kanal.

Frederik Andresen
Udlejningskonsulent, Jylland

Joakim er udlejningskonsulent hos Go’Bolig og står for at udleje vores boliger i Aarhus, Odder og Vejle, hvor hans fornemste opgave er at sikre alle kommende lejere en god oplevelse til fremvisninger og åbent hus-arrangementer. Joakim er uddannet ejendomsmægler og har som resten af vores dygtige udlejningsteam mange års erfaring med boligmarkedet.

Joakim Høed Nørlev
Udlejningskonsulent, Jylland

Lasse er udlejningskonsulent i vores sjællandske team og hjælper med at sikre optimal administration under overtagelse af nye ejendomme og udlejning af vores eksisterende lejeboliger. Du kan hilse på Lasse, hvis du ønsker at leje en bolig i blandt andet Taastrup, Rødovre, Vallensbæk, Skovlunde eller Vanløse. Lasse er uddannet ejendomsmægler og har som resten af teamet bred erfaring fra branchen.

Lasse Billing Wennerwald
Udlejningskonsulent, Sjælland

Martin er udlejningskonsulent i vores jyske team og kommer som mange andre af vores kollegaer i udlejningsafdelingen fra mæglerbranchen. Martin har stor erfaring med at fremvise boliger og matche interesserede lejere med deres drømmehjem. Du kan møde Martin på vores ejendomme i Aarhus, Randers og Horsens.

Martin
Udlejningskonsulent, Jylland

Niklas er udlejningskonsulent hos Go’Bolig og kommer med en baggrund som markedsføringsøkonom og ejendomsmægler. Niklas står for fremvisninger, åbent hus og indflytninger på vores sjællandske ejendomme i blandt andet Glostrup, Søborg, Albertslund, Amager og København. Du er altid velkommen til at tage fat i Niklas, hvis du har spørgsmål eller ønsker en fremvisning.

Niklas Mikkelsen
Udlejningskonsulent, Sjælland

Sara Christiansen
Udlejningskonsulent, Sjælland

Mikkel Iversen
Udlejningskonsulent, Jylland

Lene er udlejningskoordinator i Go’Boligs udlejningsafdeling. Lene besvarer henvendelser fra vores lejere, samt organiserer- og planlægger fremvisninger og åbent hus arrangementer på vegne af vores udlejningskonsulenter.

Lene Ringkvist Møller
Udlejningskoordinator

Anne er udlejningskonsulent i vores sjællandske team. Hendes ypperste opgave er at give vores lejere en god oplevelse med at finde deres nye hjem. Anne er uddannet ejendomsmægler med mange års erfaring indenfor både salg og udlejning.

Anne Friis
Udlejningskonsulent, Sjælland

Morten er udlejningskonsulent hos Go’Bolig og står for at udleje vores boliger i Aarhus, Ikast m.m., hvor hans fornemste opgave er at sikre alle kommende lejere en god oplevelse til fremvisninger og åbent hus-arrangementer. Morten er uddannet ejendomsmægler og har som resten af vores dygtige udlejningsteam mange års erfaring med boligmarkedet.

Morten Friis
Udlejningskonsulent, Jylland

Jonas er vores studentermedhjælper i Jylland. Du vil møde ham i weekender og sene hverdage, hvor han typisk fremviser vores boliger. 

Jonas Riddersholm
Studentermedhjælper, Jylland

Lucas Have
Studentermedhjælper, Sjælland

Sascha er udlejningskonsulent i vores sjællandske team. Hendes vigtigste opgave er at give vores lejere en god oplevelse med at finde deres nye lejebolig. Sasha er uddannet ejendomsmægler med mange års erfaring indenfor både salg og udlejning.

Sascha Nottmeier
Udlejningskonsulent, Sjælland

 

 

 

Marketing & Kommunikation

Henrik Jakobsen
Marketing- og kommunikationschef

Alberte er videoproducer og marketingkoordinator hos Go'Bolig. Albertes står for at producere videomateriale til brug på vores sociale medier og website. Derudover er hun ansvarlig for udarbejdelse af plantegninger, brochurer og andet markedsføringsmateriale, når vi udgiver nye ejendomsprojekter. 

Alberte Karmark Dreyer
Videoproducer og marketingkoordinator

Cecilia er grafiker og kommunikationsspecialist hos Go’Bolig. Cecilia har en baggrund inden for virksomhedskommunikation, og hun står for at udarbejde vores grafiske materialer, herunder velkomstmateriale til lejerne ved indflytning, trykte og digitale annoncer samt for at udsende nyhedsbreve til vores nuværende lejere. Hun er ligeledes med til at arrangere fællesskabende events for vores lejere.

Cecilia Mejls Larsen
Grafiker og kommunikationsspecialist

Cecilie er eventkoordinator i vores marketingafdeling. Cecilie har en bagrund inden for branding og eventkoordinering. Her hos os står hun for at etablere fællesskabsorienterede aktiviteter i vores seniorboligprojekter og sørge for, at vores lejere får et godt naboskab stablet på benene. Det er også Cecilie, der står for de spændende events og arrangementer, som vi hvert år afholder for vores lejere.

Cecilie Hvid Friche
Eventkoordinator (på barsel)

Frederik er marketingkoordinator hos Go’Bolig og står blandt andet for at udarbejde udlejningsmateriale, koordinere vores kommende ejendomsprojekter og holde annoncering på sociale medier og Google up-to-date. Hvis du scroller forbi en reklame for Go’Bolig i dit Facebook-feed, så er det næsten helt sikkert Frederik, der står bag.

Frederik La Cour
Marketingkoordinator og ansvarlig for digital annoncering

Lasse er projektkoordinator hos Go’Bolig. Lasse er uddannet cand.merc og står blandt andet for at udarbejde udlejningsmateriale, koordinere- og planlægge vores kommende ejendomsprojekter, samt at opdatere- og vedligeholde vores hjemmeside. 

Lasse Bagge Nielsen
Projektkoordinator

Line er projekt- og SoMe koordinator hos Go'Bolig. Line har en baggrund som journalist og tilrettelægger, som hun bruger til at koordinere de forskellige boligprojekters marketingspakke, samtidig er hendes opgave at få hjemmesiden og de sociale medier til at stråle.

Line Schou Jensen
Projekt- og SoMe-koordinator
Maja Østergaard Hansen
Webdesigner

 

 

 

Drift & Vedligehold

Martin har en baggrund som civilingeniør og har gennem de seneste 10 år arbejdet som bygherrerådgiver. Martin kender både til udfordringer og løsninger indenfor byggeriet, og hos Go’Bolig er han vores drifts- og vedligeholdelseschef. Martin står blandt andet for den daglige ledelse af driftsteamet ligesom han også varetager den daglige ledelse af vores medarbejdere indenfor bygger. 

Martin Haslund Lange
Driftschef

Jeanne er projektkoordinator hos Go’Bolig og har stor erfaring med opgavefordeling og projektstyring. Jeanne kommer fra forsikringsbranchen og er skarp på både strukturering og kundeservice.

Jeanne Uhre
Projektkoordinator

Kenneth er driftsleder hos Go’Bolig. Kenneth sørger sammen med Per for, at vores jyske ejendomme er velholdte, så vores lejere hurtigt får udbedret eventuelle skader i deres bolig. Kenneth står blandet andet for 1- og 5-års gennemgange og koordinering med entreprenører og viceværter. Kenneth er uddannet murer og bygningskonstruktør, så han ved lidt af hvert om ejendomme og bygningsdrift.  

Kenneth Hvilsom
Driftsleder, Jylland & Fyn

Per er driftsleder hos Go’Bolig og ansvarlig for den daglige drift af vores jyske ejendomme. Han står blandt andet for 1- og 5-års gennemgange, håndtering af henvendelser fra lejere om fejl og mangler samt koordinering med entreprenører og viceværter. Før han kom til Go’Bolig har Per arbejdet som tømrer og bygningskonstruktør, hvilket giver ham mere end 20 års solid erfaring fra byggebranchen.

Per Hansen
Driftsleder, Jylland

Rebecca er driftskoordinator og kommer med en baggrund inden for salg, support og koordinering. Rebecca servicerer vores nuværende lejere over mail og telefon og hjælper dem med de driftsudfordringer, der kan opstå i en lejebolig.

Rebecca Petersen
Driftskoordinator, Jylland & Fyn

Mads er driftsleder på vores jyske ejendommen, og skal bl.a. koordinere 1- og 5 års gennemgange og der igennem sikre mangeludbedringer med entreprenører. Han kommer fra forsikringsbranchen og er derfor også vores go-to person når det kommer til vores egne forsikringssager.

Mads Pedersen
Driftsleder, Jylland

Marcus er Driftsleder i vores afdeling for Drift & Vedligehold på Sjælland, og nogle af de opgaver der fylder i hans hverdag, er bl.a. 1- og 5 års gennemgange, dialog med entreprenører og opgavestyrring af vores viceværter på ejendommene. Marcus kommer med en baggrund som murer og har mange års erfaring med drift og vedligehold af ejendomme.

Marcus Wollenberg
Driftsleder, Sjælland

Kim er Driftsleder i vores afdeling for Drift & Vedligehold på Sjælland, og nogle af de opgaver der fylder i hans hverdag, er bl.a. 1- og 5 års gennemgange, dialog med entreprenører og opgavestyrring af vores viceværter på ejendommene. Kim kommer med en baggrund som blikkenslager, og har flere års erfaring med drift og vedligehold af ejendomme.

Kim Nyeng Møller
Driftsleder, Sjælland

Christina er Driftskoordinator i vores afdeling for Drift & Vedligehold på Sjælland. Hun kommer med mange års erfaring fra den almene boligsektor, og hendes opgaver i Go’ Bolig er at servicere vores nuværende lejere over mail og telefon og hjælpe dem med de driftsudfordringer, der kan opstå i en lejebolig.

Christina Nielsen
Driftskoordinator, Sjælland

Charlotte er Driftskoordinator i vores afdeling for Drift & Vedligehold på Sjælland. Hun kommer med mange års erfaring fra den almene boligsektor, og hendes opgaver i Go’ Bolig er at servicere vores nuværende lejere over mail og telefon og hjælpe dem med de driftsudfordringer, der kan opstå i en lejebolig.

Charlotte Kirketerp
Driftskoordinator, Sjælland

Mikkel er Driftsleder i vores afdeling for Drift & Vedligehold på Sjælland, og nogle af de opgaver der fylder i hans hverdag, er bl.a. 1- og 5 års gennemgange, dialog med entreprenører og opgavestyrring af vores viceværter på ejendommene.

Mikkel Milner
Driftsleder, Sjælland

 

 

 

 

Administration

Flemming er administrationschef i Go’Bolig og har stor erfaring med ejendomsadministration. Flemming har en bred viden om lovgivningen på lejeområdet og er med til at sikre, at lejekontrakter og retningslinjer for vores ejendomme udformes korrekt. Det er også Flemming, der sørger for korrekt fastsættelse af lejepriser og håndtering af klager.

Flemming Skaarup
Administrationschef

Anne er vores lejerservicekoordinator. Anne har en baggrund som kundeservicemedarbejder, og hun er helt eminent til at tale med vores skønne lejere og svare på spørgsmål om vores boliger og udlejningskoncept. Anne har ansvaret for at tage telefonen og svare på mails, når lejere skriver eller ringer ind til os. Hun står også for løbende opfølgning i forbindelse med nye udlejninger og opsigelser.

Anne Rørbæk Commerou
Lejerservicekoordinator

Betina er lejerservicekoordinator hos Go'Bolig. Betina sørger sammen med Anne for at besvare indkommende opkald og mails fra vores lejere og kommende lejere, når de har spørgsmål til vores boliger, udlejningsproces, hjemmeside eller om deres lejeforhold. Betina har en baggrund inden for kundeservice. 

Betina Aagaard Green
Lejerservicekoordinator

Lene kommer fra IT-branchen og er i dag ejendomsadministrator hos Go’Bolig. Lene tager sig blandt andet af registrering af ind- og fraflytninger, udarbejdelse af lejekontrakter, besvarelser og opfølgninger på henvendelser fra interesserede lejere. 

Lene Johannessen
Ejendomsadministrator

Marie har mange års erfaring med ejendomsadministration og er i dag ejendomsadministrator her hos Go’Bolig. Marie er ekspert i lejeloven og står sammen med Tine og Lene for at registrere ind- og fraflytninger, udarbejde lejekontrakter og sørge for, at nye lejere bliver budt godt velkommen hos os.

Marie Schnack Pedersen
Ejendomsadministrator

Sannie er ejendomsadministrator hos Go’Bolig og arbejder med overdragelse af materiale, når vi overtager nye ejendomme. Sannie sørger for, at vores husordener og reglementer er opdaterede, ligesom hun står for udvikling af vores systemer, koordinering med samarbejdspartnere og for at udsende info og vigtige opdateringer til vores nuværende lejere.

Sannie Randløv Nedergaard
Ejendomsadministrator (på barsel)

Tine har en bred erfaring fra ejendomsmæglerbranchen og er hos Go’Bolig en del af administrationsteamet. Tine er ejendomsadministrator og står for udarbejdelse af lejekontrakter og besvarelse af henvendelser fra kommende lejere. Vi vil godt love, at Tine ved (næsten) alt om vores boliger. Hun er i hvert fald klar til at svare på spørgsmål, hvis du ringer til os. 

Tine Brændgaard
Ejendomsadministrator (på barsel)

Ingeborg arbejder som assistent i vores administrationsteam. Her står hun blandt andet for at planlægge indflytninger, hjælpe til ved indflytningssyn, assistere vores udlejningskonsulenter og sørge for, at diverse ad hoc-opgaver i afdelingen bliver klaret. 

Ingeborg Leegaard
Administrativ assistent

Karoline arbejder som administrationsassistent her hos Go'Bolig. Karoline hjælper med administrative og praktiske ad hoc-opgaver i de teams, der har brug for det. Karoline er en uundværlig hjælp i ekstra travle perioder såsom ferier og op til indflytning på vores største ejendomsprojekter.

Karoline Kramer Andersen
Administrativ assistent

Katrine kommer med en baggrund fra ejendomsmæglerbranchen og arbejder i dag som ejendomsadministrator ved Go´Bolig. Katrine arbejder blandt andet med skriftlige og telefoniske henvendelser fra både nuværende og kommende lejere, registreringer af ind- og fraflytninger og huslejeopkrævninger.

Katrine Tranberg
Ejendomsadministrator

Julie kommer fra en baggrund som ejendomsmægler, og sidder nu som administrator i Go’Bolig. Hun arbejder primært med skriftlige henvendelser fra lejere, huslejeopkrævninger, opsigelser og alt derimellem. Du kan også være heldig at fange hende på telefonen, hvor hun med et smil hjælper vores søde lejere.

Julie Gade
Ejendomsadministrator

Simon er jurist i Go’Bolig og kommer med flere års erfaring fra advokatbranchen, hvor han har specialiseret sig i rådgivning inden for fast ejendom. Simon er ansvarlig for håndtering af juridiske forhold i Go’Bolig, hvad enten de relaterer sig til vores ejendomme, lejere, interne forretningsgange eller andet.

Simon Døssing
Jurist

Hans er ejendomsadministrator hos Go'Bolig, og kommer med flere års erfaring fra en lignende stilling. Hans arbejder primært med skriftlige og telefoniske henvendelser samt kontrol af huslejeopkrævninger og ind- og fraflytninger.

Hans Kruse
Ejendomsadministrator
Frida Kim Luu
Lejerservicekoordinator
Johanne Holmstrøm Have
Administrativ assistent

 

 

 

 

Direktion

Christina er direktør i Go’Bolig og har mange års erfaring fra ejendomsbranchen. Hos Go’Bolig har Christina det overordnede ansvar for at udlejning, drift, administration og marketing kører, som det skal, så vi kan sikre lejeboliger af højeste kvalitet og yde den bedste lejerservice.

Christina Frost
Direktør for Go'Bolig